Spółka MIDI EUROPE przedstawia referencyjne miejsce dla Włoch, Francji, Hiszpanii, Szwajcarii, Serbii, Czarnogóry, Rumunii, Polski, Słowacji, Węgier i Republiki Czeskiej w grupie ISUZU Motors Limited, spółce ponadnarodowej, w której zobowiązali się oni utrzymywać i chronić środowisko naturalne oraz chronić swoich pracowników. W inspiracji misją spółki ISUZU Motors Limited " wytwarzać jak najlepsze samochody na olej napędowy, wyroby o najwyższej jakości, z odpowiednią uwagą i stała troską o środowisko naturalne za pośrednictwem nowoczesnej technologii silników Diesla", spółka MIDI EUROPE stawia sobie za cel zapewnienie pełniej zgodności świadczonych usług z wymaganiami swoich Klientów, jeżeli chodzi o dotrzymywanie wymagań legislacyjnych, dokładności i elastyczności w kontaktach z Klientami.
Kierownictwo jest przeświadczone, że sprawy firmowe musi załatwić przyjmując nowoczesne zasady Całkowitej Jakości i Nieustannego Ulepszania. Dlatego jakość jest uważana za wartość strategiczną dla osiągnięcia efektywności firmy i jest kontrolowana w czasie wszystkich czynności produkcyjnych z uwzględnieniem profilaktyki. Kierownictwo jest też świadome konieczności wykonywania swojej misji z przestrzeganiem wymagań i obowiązujących przepisów i z zamiarem zmniejszenia zanieczyszczenia i zapobiegania wypadkom przy pracy oraz chorobom zawodowym.
Jakakolwiek działalność firmowa ma wcześniej ustalone cele:
- produkować wyroby i świadczyć usługi, które w pełni zaspokoją wymagania Klienta z punktu widzenia niezawodności, przestrzegając ograniczeń prawnych w dziedzinie środowiska naturalnego, zdrowia i bezpieczeństwa pracy;
- korzystać z dostępnych technologii do nieustannej poprawy pracy, efektywności produkcji, zmniejszenia zanieczyszczaniu i przeciwdziałania wypadkom i chorobom zawodowym;
- poprawiać poziom zaufania z Klientem;
- kontynuować nieustanną poprawę kwalifikacji pracowników w tej dziedzinie;
- identyfikować i analizować wpływy na środowisko naturalne i aktualizować ocenę ryzyka związanego z działalnością;
- podejmować odpowiednie działania w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa w zakresie środowiska naturalnego pomiędzy autoryzowanymi sprzedawcami, sprzedawcami, sprzedawcami części zamiennych i warsztatami, które współpracują ze spółką MIDI EUROPE;
- być wyrazem woli spółki ISUZU Motors Limited, która stawia sobie za cel wyróżniać się wdrażaniem coraz lepszych technologii zapobiegania " globalnemu ociepleniua" i podejściem do ochrony środowiska. Czynności muszą być zorganizowane tak, aby udowodnić każdemu pracownikowi, że jego działanie jest ważne dla jakości, ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy;
- poprawić wewnętrzne warunki dla wszystkich zatrudnionych osób w taki sposób, aby każdy rozumiał znaczenie swojej pracy dla dobra firmy;
- wykonywać nieustannie analizę, optymalizację i definiowanie czynności i metod, które zapobiegają powstawaniu braków, eliminują straty czasu i zapewniają zgodność z wymaganymi właściwościami.
Ponadto dla potrzeb " ogólnego" charakteru kierownictwo w czasie okresowych audytów systemu zarządzania ustala dalsze specyficzne cele ciele, które zobowiązuje się korygować po upływie ustalonych przedziałów czasu.
Opis polityki
Polityka bezpieczeństwa Midi Europe stanowi zobowiązanie organizacji wobec klientów i stron trzecich do zapewnienia bezpieczeństwa informacji, a także fizycznych, logicznych i organizacyjnych narzędzi służących do przetwarzania informacji we wszystkich działaniach.
Polityka bezpieczeństwa informacji w Midi Europe opiera się na następujących zasadach:
Zapewnienie organizacji pełnej wiedzy na temat zarządzanych informacji i oceny stopnia ich newralgiczności, aby ułatwić wdrożenie odpowiednich poziomów ochrony.
Zapewnienie bezpiecznego dostępu do informacji, tak aby zapobiec nieupoważnionemu przetwarzaniu lub przetwarzaniu bez niezbędnych uprawnień.
Zapewnienie współpracy organizacji i stron trzecich przy przetwarzaniu informacji poprzez przyjęcie procedur gwarantujących odpowiedni poziom bezpieczeństwa.
Zapewnienie, że organizacja i strony trzecie zaangażowane w przetwarzanie informacji są w pełni świadome kwestii związanych z bezpieczeństwem.
Zapewnienie, że anomalie i incydenty, które mają wpływ na system informatyczny i poziom bezpieczeństwa firmy, są szybko rozpoznawane i odpowiednio zarządzane poprzez skuteczne systemy prewencji, komunikacji i reagowania, w celu zminimalizowania wpływu na działalność.
Zapewnienie dostępu do siedziby i poszczególnych pomieszczeń zakładowych wyłącznie ze strony upoważnionych pracowników, w celu zagwarantowania bezpieczeństwa obszarów i znajdujących się w nich zasobów.
Zapewnienie zgodności z wymogami prawnymi oraz przestrzegania zobowiązań dotyczących bezpieczeństwa ustanowionych w umowach ze stronami trzecimi.
Gwarancja wykrywania anomalii, incydentów i słabych punktów systemów informatycznych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i dostępności usług i informacji.
Zapewnienie ciągłości działania i przywracania sprawności operacyjnej w przypadku awarii poprzez stosowanie ustalonych procedur bezpieczeństwa.
Data nydania: 23/06/2017