SERIA N Evolution 6.5 Ton

  • SERIA N

  • http://admin.isuzu.it/Repository/images/newhomepage_2014/NEvolution_1400x560

6.5 Ton

P65

P 65 Série Bleu

ISUZU SERIA N

Emocje bez końca

Tworzenie nowego światowego standardu dla lekkich samochodów ciężarowych: to jest podstawowa zasada Isuzu.

Isuzu SERIA N jest obietnicą dumy i komfortu dla kierowców oraz dobrych wyników w zakresie gospodarności i niezawodności. Spokojny, czysty i przyjazny dla środowiska naturalnego, SERIA N ma atrakcyjny wygląd i stwarza takie wrażenie, z którego każdy producent samochodów byłby dumny.

PSpróbujcie wrażeń z największego mobilnego biura.

Przyrządy i urządzenia<

GPrzyrządy pomiarowe są łatwiejsze do odczytu i umożliwiają kierowcy ocenę sytuacji pojazdu jednym rzutem oka. Większa liczba urządzeń ze złączami DIN umożliwia zainstalowanie urządzeń informacyjnych i akustycznych różnego rodzaju: energooszczędne żarówki LED zużywają mniej energii.

Optymalizacja położenia kierownicy

Położenie kierownicy może być dokładnie ustawione tak, aby odpowiadało kierowcom o dowolnej sylwetce; kierownicę ustawia się na wysokość i zależnie od fotela dobierając długość kolumny i kąt jej nachylenia. Poduszki foteli zapewniaja większy komfort, a powierzchnia nowych foteli jest równiejsza, co ułatwia wsiadanie i wysiadanie z kabiny.

Dostęp

Przednie słupki i dłuższe, szersze schodki umożliwiają łatwiejsze otwieranie drzwi i zapewniają łatwiejszy dostęp do kabiny.

3 typy kabin

Easy, Comfort, Crew

Isuzu SERIA N oferuje 3 różne typy kabin Kabina Easy, Kabina Comfort, Podwójna Kabina (Crew). Te trzy kabiny odpowiadają wszystkim potrzebom rynku pojazdów od 3,5 do 7 ton. We wszystkich kabinach, nawet w tej najmniejszej "Easy", mogą wygodnie podróżować 3 dorosłe osoby. Kabina Comfort jest przeznaczona dla tych, którzy cenią wygodę, dla tych, którzy jeżdżą razem idealna jest podwójna kabina (Crew), do której zmieści się 6 do 7 osób.

Komfort

Falisty kształt

Deska rozdzielcza zaprojektowana w kształcie fali daje wrażenie optymalnego zagospodarowania przestrzeni wewnątrz pojazdu oraz podkreśla przestronność wnętrza. Ergonomiczna kabina, przejrzysty panel sterowania, doskonała widoczność i zwrotność gwarantują komfortowe warunki pracy kierowcy.

Funkcjonalna i komfortowa kabina<

Wewnętrzne elementy kabiny zostały zaprojektowane tak, aby zminimalizować zmęczenie kierowcy. Pedały były testowane w pracy buty i buty zimowe. Wyrównanie kolumny kierownicy został zoptymalizowany.

 

Bezpieczeństwo

Zdrowie i bezpieczeństwo, zawsze

Cyfrowe projektowanie I modelowanie pozwala na stworzenie nowoczesnej i wytrzymałej kabiny pojazdu cechującej się wysokim stopniem bezpieczeństwa biernego. Zastosowane rozwiązania przyczyniają się do zmniejszenia obrażeń pasażerów w razie wypadku.

Pasywne bezpieczeństwo

Podwójny airbag SRS

Dwa airbagi SRS - "Supplemental Restraint System" –natychmiast chronią głowę i twarz kierowcy w razie wypadku. Kierownica pomaga absorbować uderzenie przez zmianę kształtu i w ten sposób zmniejsza skutki wypadku..

Pasy bezpieczeństwa z napinaczem

W razie wypadku pasy bezpieczeństwa natychmiast unieruchamiają jadącego i zapewniają bezpieczeństwo podróżnym.
Jeżeli siła przekroczy ustalony poziom, włączy się ogranicznik obciążenia, który zmniejsza ryzyko obrażeń u kierowcy.

Poprzeczna belka koło kolan

Wewnętrzne struktury kabiny zaprojektowano tak, aby w przypadku kolizji chronić nogi osób siedzących z przodu.

Aktywne bezpieczeństwo

Reflektory halogenowe

Nowoczesne reflektory halogenowe i światła odblaskowe w stopniach zapewniają dobrą widoczność i poprawiają bezpieczeństwo w warunkach złej widoczności.

Przednie i tylne hamulce tarczowe

Sterowanie zapewnia lepsze odprowadzenie ciepła i większą skuteczność hamowania nawet po wielokrotnym użyciu.

Skuteczność

Zawieszenie

Trójkatne zawieszenie charakterystyczne dla wersji Adaptor jest do dyspozycji dla typów L35 Euro 5 b+ i L35 Euro VI. Łączą poprzecznymi ramionami o różnych długościach każde koło z ramą, co umożliwia zajęcie przez koła optymalnego kąta pochylenia na zakrętach i poprawia stabilność na drodze.

Zmniejszenie zużycia

VGS (Variable Geometry System) turbo

Turbina o zmiennej geometrii  poprawia wyjściową charakterystykę TURBO i przyczynia się do poprawienia przyspieszenia przy małych prędkościach, co powoduje zmniejszenie zużycia paliwa i zmniejszenie emisji cząsteczek stałych.

Zawory 16 DOHC

Dokładnie zsynchronizowany ruch zaworów poprawia ssanie i usuwanie gazów z cylindrów, redukuje cząsteczki stałe i czarny dym oraz zmniejsza zużycie paliwa.

Zrobotyzowana skrzynia biegów

BNEES2 - New Ecofriendly Easy Shift, która wywodzi się z ręcznej przekładni, oferuje kompletne elektroniczne sterowanie upraszczające kierowanie. NEES2 eliminuje pedał sprzęgła, a tryb "Econo" zapewnia automatyczną zmianę i dobór biegów w celu maksymalnego wykorzystania energii paliwa. Zmniejsza jego zużycie i koszty konserwacji.

Zmniejszenie emisji

Isuzu stara się zmniejszyć emisję CO2 i w tym celu jego 3 litrowe silniki osiągają moce 5 litrowych silników. Tajemnica dużych mocy i zmniejszenia zużycia paliwa tkwi w zaawansowanym napełnianiu, zwiększeniu ciśnienia wtrysku paliwa i stopnia recyklingu gazów spalinowych.

Filtr samooczyszczający

System samooczyszczania pozwala czyścić filtr bez potrzeby jego wymiany w serwisie. Naturalna regeneracja wykorzystuje warunki pracy silnika przy dużych obciążeniach; automatyczna regeneracja regeneruje filtr podczas normalnej eksploatacji pojazdu tak, aby kierowca nawet tego nie zauważył. Regenerację ręczną wykonuje bezpośrednio kierowca.

 
P 65 Série Bleu

Katalogi

Opis techniczny Seria N i F OBD-C

Opis techniczny Seria N i F OBD-C

Opis techniczny Seria N i F OBD-C

Katalog SERIA N Wersja Euro 5b+ i Wersja Euro VI, Wrzesień 2015

Katalog SERIA N Wersja Euro 5b+ i Wersja Euro VI, Wrzesień 2015

Katalog SERIA N Wersja Euro 5b+ i Wersja Euro VI, Wrzesień 2015

Certyfikat ISO 9001

Certyfikat ISO 9001

Certyfikat ISO 9001